søndag 3. april 2011

Opptur og nedtur

Hadde med dyra til folkekaoset på skaret i dag - for litt god gammeldags miljøtrening. Ble positivt overrasket over pelsdotten. Han klarte å ignorere biler både på veien og på parkeringsplassen. :)) Alle folka er selvfølgelig en helt annen historie, men totalt sett er jeg fornøyd med innsatsen hans, han klarte for det meste å holde kontakten med meg selv om det gikk folk, skiløpere, barn og syklister rundt oss. Noen glipper innimellom var det jo, men det gikk atskillig bedre enn forventet, så jeg er fornøyd med den!

Da jeg var ute med Bøllus der oppe på Skaret, hadde han en ekstremt hørbar tåkelur dessverre. Makan til leven i bilen! Vet ikke om jeg skal bli mest flau eller mest irritert liksom... Plagsomt er det i alle fall at han har så lav frustrasjonstoleranse. Bøllus var kjempeflink der oppe da, lite bjeffing i bilen, og ingen bjeffing ute blant alle folkene. Vi trente "se-på"-leken så godbitene spruta, og jeg var veldig fornøyd med den økten :)

Hjemme i ettermiddag/ kveld prøvde jeg meg på å gå en liten tur med Arielle urten å ta med han, og ga han en kong med leverpostei. Det har nemlig fungert aldeles utmerket før. Hørte ikke noe bråk da jeg gikk avgårde denne gangen heller. Men da jeg kom tilbake noen få minutter seinere kunne jeg høre tåkeluren  ... :(
Da jeg kom hjem viste det seg at kong'en hadde havna under TV-benken. Mer skulle det visst ikke til før han kom på  at han måtte finne på noe annet.... Som å ule...

Jeg blir så frustrert!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar