onsdag 6. april 2011

Min!

I går kom brevet fra NKK med Alex' stamtavle.  Han er offisielt min nå! :))

Det har egentlig vært en vanskelig avgjørelse å komme fram til, fordi jeg er redd for at jeg ikke får han til, spesielt med tanke på dette med å være hjemme aleine. Men den eneste måten å finne ut av det på, er jo å fortsette å jobbe med han.

Og i hjertet har han jo vært min lenge <3  Jeg fulgte jo til og med på valpebilder av han og søsknene sist vinter. Lite ante jeg at han kom til å ende her hos meg. Har blitt skikkelig sjarmert av den svarte kenguruen! Bøllus har også omsider innsett at han går an å leke med, og ikke bare sitte og varme seg i pelsen til :)

Selv om han går meg på nervene innimellom, får han meg også til å le hjertelig av klovneriene. Kan ikke annet enn å være glad i han.

2 kommentarer:

  1. Endelig!!! Offesielt: Grattis med gutten!! Dere passer perfekt sammen alle 3:-)))
    Unni og Porthegutten

    SvarSlett
  2. Det er jeg sjøl som har somla altså... ;)

    SvarSlett