fredag 15. april 2011

Kjøpt Julius K9-seler i dag!

Endelig!

I dag har de to firbeinte endelig fått seg nye seler. Det er Julius K9-seler som jeg har sikla på lenge, men ikke tatt meg råd til å kjøpe. Til nå. Med 50% rabatt i butikken, kunne jeg rett og slett ikke la være :p


Ble ikke sprettballen min fin kanskje?
Selen hans er  rød og flott, sånn han er godt synlig om han skulle forville seg i skogen. Oppå toppen er det et kjekt håndtak, og på siden er det egen lommelyktholder som passa perfekt til en Maglite!
Teksten på siden er til å bytte ut, så der kommer det nok alternative tekster etterhvert. Kenguru? Kosegris? Sprettball? Pelsdott? Alibaba? (Flere forslag?)


Arielle fikk selvfølgelig også en.  
Hadde vært skikkelig tøft om de hadde hatt lik farge da, men det fikk jeg ikke til denne  gang.  Jeg fant ikke noen ferdiglagde tekster jeg syntes passet til henne, så der skal jeg få bestilt noe  fancy ;) Men hva skal jeg skrive? Matvrak,, kanskje?  Skal nok klare å komme på flere alternativer enn jeg har råd til å handle tenker jeg ;) 

Jeg regner med at dette kommer til å balle på seg etterhvert, for det finnes jo litt ekstrautstyr til dette også... kløvsekker, brystreim, diverse lammeskinnspolstring, osv. For ikke å snakke om at Julius K9-serien også  omfatter flere flotte sporliner, halsbånd,leiebånd, andre typer seler, osv osv. Dette kan fort bli dyrt! ;) Men det får jeg igjen for, for dette er solide greier! Får kjøpe litt etter litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar