onsdag 8. juni 2011

MH - gikk ikke helt etter planen... :(

For to måneder siden leita jeg meg fram til ledige plasser til MH-beskrivelse, og booket plass på Frya søndag 5. juni.

Og så viser det seg at den ene "dommeren" hadde klart å dobbeltbooke seg for dagen, og ikke møtte opp... Dermed ble det hele kansellert i siste liten, og jeg sto der med overnattingsplass, men uten mål og mening :p Kjedelig, for dette var jeg veldig innstilt på å få gjennomført dette nå. Synes det hadde vært artig å se hvordan han reagerte i den standardiserte test-situasjonen.

Siden vi har bestemt oss for behandlingsopplegg og medisinering med tanke på hjemme-alene-situasjonen nå, blir det ikke å booke MH igjen heller... :(
Medisinen regnes (selvfølgelig) som doping, og man har ikke anledning til å delta på prøver og utstillinger under medisinering.

Behandlingen er viktigere enn en MH-beskrivelse!
Så får jeg heller akseptere at toget antagelig er gått for MH...

3 kommentarer:

  1. man kan ta MH etter 18 mnd, så det er bare å sikte seg inn på våren 2012 :-)

    SvarSlett
  2. Man kan jo det, sånn sett :)

    SvarSlett