onsdag 15. juni 2011

Litt av hvert

Tester ut en ny type godbitveske nå, den er litt annerledes utformet enn de fleste jeg har sett. Håpet er at jeg kan slippe å miste alt utover dersom jeg løper eller bøyer meg, noe som har vært et problem med de vanlige gobitveskene. Vanlige godbitvesker fungerer rett og slett ikke for meg! Det hadde vært utrolig deilig om jeg kunne få flyttet godbitene ut av lommene og opp i sin egen veske/ bag/ pose. Litt enkel utprøving i dag lovte godt, den store testen blir selvsagt om den fungerer i hundeklubben osv. 

Den er ganske flat når den er lukket, og passe romslig å få hånden ned i når den er åpen. Den lukkes enkelt ved et lite dytt foran slik at bøylen "klapper sammen" og henges på beltet eller festes med en hempe over linningen e.l. Plass til klikker og mobilen er det også :))

Her er noen  bilder:




På vei hjem fra østlandet annen pinsedag, hadde jeg to veldig oppdragne og tålmodige hunder i  bilen, som fikk sin belønning (b.a ) ved å få seg en gåtur i spennende landskap med masse fremmede lukter.  En kjærkommen pause for alle parter.  Det var en vel anvendt drøy halvtimes "forsinkelse"!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar